کد خبر: 198066
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 شهريور 1400 - 15:19
معمولا در شرایط کنونی و نوع دلتا قرنطیه 21 روز است.
به گزارش بهداشت نیوز، ایرج خسرونیا، فوق تخصص گوارش در پاسخ به این پرسش که «فرد مبتلا به کرونا که دو هفته در قرنطینه بوده است بعد از بهبودی نیاز به دادن تست دارد؟»، اظهار داشت: ممکن است عوارض بیماری باقی بماند؛ یعنی فرد بگوید 15 روز قرنطینه داشتم و علامتی ندارم اما عارضه، عارضه کروناست و باقی بماند.
این فوق تخصص گوارش یادآور شد:در برخی بیماران به صورت نادر ممکن است تست کرونای فرد مثبت باشد؛ البته معمولا در شرایط کنونی و نوع دلتا قرنطیه 21 روز است.
خسرونیا گفت: آلودگی ویروس میتواند در مدفوع وجود داشته باشد؛یعنی مدفوع فرد مبتلا آلوده باشد؛بنابراین ضرورت رعایت بهداشت و شستن دستها امری ضروری است.
منبع: فارس
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.